Karty informacyjne - instrukcja


Karty informacyjne Starostwa Powiatowego w Rypinie mają na celu dostarczenie interesantom (petentom) oraz wszystkim zainteresowanym osobom informacji na temat sposobu załatwienia określonych spraw. Karty informacyjne sporządzane są w poszczególnych wydziałach Starostwa i obejmują zakres spraw przyporządkowanych do określonego wydziału. Każda karta informacyjna składa się z:

  • Skróconej nazwy wydziału, sygnatury wraz z numerem karty,
  • Herbu starostwa, pełnej nazwy oraz adresu z oznaczeniem ulicy, kodu pocztowego, numerów telefonów, faksu i adresów serwisów internetowych,
  • Nazwy wydziału, którego sprawa dotyczy,
  • Nazwy sprawy do załatwienia,
  • VII punktów zawierających niezbędne informacje dotyczące procedury załatwienia sprawy:
I. Wymagane dokumenty:
Zawiera informacje dotyczące dokumentów wymaganych do załatwienia sprawy (np. wnioski, zaświadczenia, poświadczenia) wraz z załącznikami.
II. Opłaty:
Zawiera informacje dotyczące rodzajów i wysokości opłat jakie należy wnieść dla danego rodzaju sprawy.
III. Podstawa prawna:
Zawiera informacje dotyczące aktów prawnych określających zakres przedmiotowy i podmiotowy danej sprawy.
IV. Jednostka odpowiedzialna:
Zawiera informacje dotyczące jednostki odpowiedzialnej za załatwienie sprawy, do której interesant oraz każda inna zainteresowana osoba może się zwrócić w celu załatwienia sprawy oraz pozyskania wyczerpujących informacji.
V. Terminy załatwienia sprawy:
Zawiera informacje dotyczące terminów załatwienia poszczególnych spraw w szczególności określa termin ostateczny.
VI. Tryb odwoławczy:
Zawiera informacje dotyczące trybu odwoławczego oraz organów wyższej instancji, do których należy wnosić odwołanie.
VII. Uwagi:
Zawiera informacje dotyczące spraw szczególnych np. trudności jakie mogą napotkać interesanci przy załatwianiu określonej sprawy, dodatkowych dokumentów wymaganych w związku z procedurą lub toczącym się postępowaniem, określeniem grupy interesantów (petentów, beneficjentów), których dana sprawa dotyczy.

  • Tabelki zawierającej informacje dotyczące sygnatury i numeru karty, załączników wraz z numerami, skróconej nazwy wydziału, okresu ważności karty oraz osoby, która opracowała, zaopiniowała i zatwierdziła kartę.

Karty informacyjne pogrupowane są według wydziałów, w których można załatwić określony pakiet spraw. Do karty informacyjnej (jeżeli jest to wymagane) dołączane jest podanie (wniosek - wg. ustalonego wzoru) w postaci oddzielnego pliku stanowiącego załącznik karty informacyjnej. Karty informacyjne zamieszczane są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Rypinie pod adresem www.bip.powiat.rypinski.lo.pl w katalogu sprawy do załatwienia - podkatalog wykaz spraw. Dostępne są również w punkcie informacyjnym oraz poszczególnych wydziałach starostwa.

Wytworzył: Krzysztof Wysocki (4 lipca 2007)
Opublikował: Krzysztof Wysocki (4 lipca 2007, 08:20:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 14220

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij